Your Cart
Zde vyřešíte svůj požadavek rychle a jednoduše
Vyřešte svůj požadavek bez čekání 24 hodin denně.
Nejčastější dotazy

potvrzení objednávky obdržíte hned po jejím vytvoření e-mailem. Pokud toto potvrzení neobdržíte, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese [email protected] aby jsme prověřili problém nedoručení potvrzení.

Platební kartou – pokud Vám neprošla platba kreditní kartou, pravděpodobně nemáte autorizaci na platbu kartou prostřednictvím internetu anebo výška objednávky přesáhla možnost Vašeho limitu na kartě.

Bankovním převodem – Můžete provést platbu přímo na náš účet:

CZK bankovní účet
2001885161/2010
IBAN: CZ3020100000002001885161
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

EUR bankovní účet
2701885170/2010
IBAN: CZ95 2010 0000 0027 0188 5170
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Prosím použijte číslo objednávky jako variabilní symbol platby. Vaše objednávka bude zpracována a odeslána až poté, co bude platba uhrazena na náš účet.

  • platba kartou na našem e-shopu je naprosto bezpečná
  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení, což je nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na Internetu
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší kartě

Ano, všechny částky zobrazovány u výrobků v internetovém obchodě jsou uvedené včetně DPH.

Daňovým dokladem je faktura odeslaná v elektronické podobě, kterou obdržíte ihned po odeslání zboží na e-mail, který byl zadaný ve vaší objednávce.

Záruka je samozřejmě poskytována. V případě koncového zákazníka poskytujeme dvou letou záruku, pro firmu a podnikatele pak máme zavedenou 12 měsíční dobu pro případné reklamace.

Ano můžete, avšak pokud byla vaše objednávka již odeslána, bohužel ji už nelze zrušit.

Je nám líto, ale neexistuje způsob, jak zastavit objednávku, protože náš systém je automatizovaný.

Důvod, proč nemůžeme zrušit vaši objednávku, je ten, že byla zpracována a již odeslána našim expedičním oddělením.

Budete muset počkat, až vaše položka dorazí, a pak ji můžete poslat zpět k nám, abyste získali plnou náhradu, pokud si budete přát. Pokud byste to chtěli udělat, pošlete nám e-mail jakmile vaše položka dorazí, abychom vám mohli předat informace o vrácení.

Veškeré náklady na přepravu však nebudou vráceny a za přepravu budete odpovídat.

Neplatné důvody:

Kupující provedl objednávku omylem nebo již o ni nemá zájem – to je nejběžnější příklad, který nemůžeme ctít, pokud chceme i nadále nabízet velkou hodnotu. Kupující by se měl ujistit, že chce zboží koupit před odesláním objednávky, nikoliv po ní. Po zadání objednávky kupující uzavře s prodávajícím právně závaznou smlouvu na nákup všech položek v této objednávce.

Kupující našel položky levnější někde jinde – kupující by měl být přesvědčen, že je připraven zaplatit požadované ceny před odesláním objednávky. Po zadání objednávky kupující uzavře s prodávajícím právně závaznou smlouvu na nákup všech položek v této objednávce.

Všeobecné obchodní podmínky pro nakupování v e-shopu: Obchodní podmínky

Dotazy

Zákaznická podpora:
Lenka Krejčí
E-mail: [email protected]

Telefonicky: +420 737 231 891
Volejte od Po – Pá od 10-15 hod.

Údaje pro platby

CZK bankovní účet
2001885161/2010
IBAN: CZ3020100000002001885161
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

EUR bankovní účet
2701885170/2010
IBAN: CZ95 2010 0000 0027 0188 5170 BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Platební instrukce máte také v e-mailu na faktuře.
Při platbě prosím uveďte váš variabilní symbol / číslo objednávky.

Kontakt

Pistacioo s.r.o.
Sedlákova 965/1, Třebíč, 674 01.
IČO: 09622501 

Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném C 339136/MSPH Městský soud v Praze